• Standplaats Didam
  • Startdatum 01-05-2023
  • Einddatum 31-12-2023
  • Optie tot verlenging ja
  • Uren per week 28

LET OP:

Reageren vóór 17 april. Gesprekken vinden plaats in week 17 (graag beschikbaar zijn die week).

Opdrachtomschrijving

De Frontoffice is het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen gerelateerd aan de Wet Maatschappelijke

Ondersteuning en de Jeugdwet. De FO is bereikbaar via telefoon en per mail.

Verantwoordelijkheden

Als medewerker van de FO bestaan je werkzaamheden uit:

  • Het beantwoorden van (hoofdzakelijk telefonisch) binnenkomende vragen
  • Bepalen of de binnengekomen vraag “thuishoort” bij het Sociaal Team en anders mensen doorverwijzen naar andere partijen zoals voorliggend veld of de zorgverzekeraar
  • Als de vraag wel voor het Sociaal Team is, het aanmaken van een melding in ons automatiseringssysteem X-Works. De vragen hebben een breed scala: hulpmiddelen, woningaanpassing, huishoudelijke ondersteuning, dagbesteding, financiële ondersteuning, verhuisindicaties, vervoerspassen, vroeghulp, opvoedingsvragen, huiselijk geweld, veiligheidszaken, enz.

Eisen

  • Inhoudelijk kennis en ervaring van de WMO en/of Jeugdwet is een voorwaarde
  • Ervaring met telefonische gespreksvoering en het aanmaken van meldingen is een pré.